Skip to main content

1. Indiening van een klacht

Een klacht kun je op de volgende manieren indienen:

Vermeld in ieder geval:

  • Jouw volledige naam
  • E-mailadres waarmee je bent ingeschreven
  • Omschrijving van de klacht
  • Eventuele relevante bijlagen of screenshots

2. Bevestiging van ontvangst

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je binnen 3 werkdagen een bevestiging per e-mail. In deze bevestiging staat:

  • Dat we jouw klacht hebben ontvangen
  • Wie jouw klacht in behandeling neemt
  • Wanneer je uiterlijk een inhoudelijke reactie kunt verwachten

3. Behandeling van de klacht

Wij streven ernaar om jouw klacht binnen 10 werkdagen inhoudelijk af te handelen. Als meer tijd nodig is voor onderzoek, ontvang je hiervan bericht met toelichting en een nieuwe termijn.


4. Uitkomst en vervolg

Na beoordeling van je klacht ontvang je:

  • Een gemotiveerd standpunt of oplossing
  • Indien van toepassing: een voorstel tot herstel of compensatie

Als je het niet eens bent met de geboden oplossing, kun je jouw bezwaar kenbaar maken. In dat geval bekijken wij de klacht opnieuw, eventueel met een andere medewerker of externe bemiddelaar.


5. Bewaring en verbetering

Alle klachten worden vastgelegd en intern geëvalueerd. Tempowonen gebruikt de feedback om de dienstverlening structureel te verbeteren.


6. Externe geschilbeslechting

Komen we er samen niet uit? Dan kun je overwegen het geschil voor te leggen aan een bevoegde rechter in Amsterdam, conform artikel 9 van onze algemene voorwaarden.


📬 Contactgegevens:
Tempowonen
Mary van der Sluisstraat 246
1095ME Amsterdam
E-mail: info@tempowonen.nl
Website: www.tempowonen.nl